ads

ا

پشتیبانی

ورود سارق ممنوع

ورود سارق ممنوع
 
ورود سارق ممنوع
http://up.iranblog.com/images/ool22q4rwww10jz1jnx.gif
سلام به همه ی دوستای عزیز سایت بیست جوک دات کام !
چند روزیه دل و دماغ بروز کردن ندارم! اما قول داده بودم یا بروز نکنم یا اگه بروز می کنم با یه چیزه تک بروز کنم! امروزم یکسری اس ام اس سرکاری و جوک جدید براتون آماده کردم. تا چند روز آینده سعی می کنم سری جدید اس ام اس های عاشقانه و جملات قصار جدید رو براتون در یک پست ارسال کنم.امیدوارم لذت ببرید و برای حمایت از ما آدرس سایت رو به دوستانتون هم پیشنهاد بدید...

************************************

علی دایی میره خونش.... به زنش میگه ....پشت ِ در کیلیده !؟ زنش میگه : خب! معلومه دیگه ...پشت ِ در کیلیده !!!! میگه: نه بابا میگم کی لیده !؟

جوک و اس ام اس سرکاری جدید

غضنفر میره
Fast Food
میگه
Give me a sandwich
یارو میگه
To go??
غضنفر میگه نه پدر سگ توو نون

جوک و اس ام اس سرکاری جدید

اصفهانیه با بچه اش دعواش میشه میگه اگه بخاطر یارانه ات نبود میکشتمت

دنباله ی اس ام اس های جدید را با کلیک کردن روی ادامه مطلب بخوانید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, توسط mehrdad